У чому сенс орієнтованого маркетингу?

Що таке ринкова орієнтація? Ринкова орієнтація є підхід до бізнесу, який надає пріоритет визначення потреб і бажань споживачів і створення продуктів і послуг, які їх задовольняють..

Ринково-орієнтована стратегія фокусується на потребах і бажаннях клієнтів, що інколи може призвести до меншої кількості інновацій у продуктах. Це тому, що компанії зосереджені на задоволенні потреб споживачів, а не на створенні нових інноваційних продуктів чи послуг.

Клієнтоорієнтованість є підхід до ведення бізнесу, який надає пріоритет клієнтам та їхнім потребам над потребами бізнесу. Мета клієнтоорієнтованих компаній – задовольнити потреби клієнтів, щоб утримати їх на довше. Орієнтація на клієнта також допомагає компаніям природним чином залучати клієнтів до своєї пропозиції.

Він буває декількох видів: орієнтація на збут, орієнтація на ринок, орієнтація на виробництво та орієнтація на суспільство. Орієнтація на ринок пропонує кілька переваг, включаючи диференціацію продукту та підвищення задоволеності споживачів.

Як ще можна назвати ринкову економіку?

ринкова економікакапіталістичного господарства
відкритий ринокекономіка вільного підприємництва
вільний риноквільноринкова економіка
laissez-faire економікаринкова економіка
ринкова економікаринкове суспільство

Ринкова орієнтація є клієнтоорієнтований підхід до дизайну продукту. Він передбачає дослідження ринку, спрямоване на визначення того, що споживачі вважають своїми безпосередніми потребами, основними проблемами чи особистими перевагами в конкретній категорії продукту.

Оцініть статтю