Як Amtrak прибирає сніг?

Локомотиви оснащені плугом попереду, щоб відштовхувати сніг від колій. Але коли сніг занадто глибокий, щоб плуг локомотива міг впоратися, залізниця використовує колійну техніку, масивні бульдозери та спеціальні вагони, які можуть переміщати тонни снігу одночасно.

Коли прогноз передбачає сильний вітер та/або сильний сніг, дизельні локомотиви та обладнання для технічного обслуговування колій стратегічно розташовують уздовж маршрутів з інтенсивним рухом, щоб усунути повалені дерева чи гілки, які можуть як вивести з ладу електромережі, так і зробити колії непрохідними.

Плуги клинові досі використовуються залізницею як менш витратний спосіб розчищення снігових заметів із колій. Під час сильного снігу використовуються роторні снігоочисники.

Магістральні локомотиви оснащені снігоочисниками, які залишаються на місці цілий рік. Коли снігу занадто багато, щоб локомотив впорався, залізниці використовувати спеціалізовану колійну техніку для розчищення колій. Зимова погода може ускладнити рух вантажних вагонів на залізничних терміналах.

У дуже сніжну погоду, коли сніг лежить глибше 30 см, потяги не можуть курсувати безпечно, якщо вони не оснащені снігоочисними машинами.

Система кондиціонування та опалення повинна підтримувати комфортну температуру в поїзді. Якщо ви біжите жарко чи холодно, у поїзді може здатися трохи теплим або прохолодним, але для більшості людей температура має бути нормальною. Погода на вулиці може бути дуже спекотною або дуже холодною, залежно від того, де ви знаходитесь, і від пори року.

Оцініть статтю