Як бліді й увібрані рими у вірші «Полудень»?

Вірш складається з трьох катренів і заключної строфи з п’яти рядків (різного розміру — від південка до новенарію) з римуванням за схемою: AABB CDCD EEFF GHIGH (C — рима гіперметра, вика: вони переплітаються; I, irrelato, співзвучний усім рядкам останньої строфи).

Риторичні фігури Меріджаре бліді й поглинені алітерація, асонанс, звуконаслідування, співзвуччя, висхідна кульмінація, синестезія. Що символізує стіна в «Полудні», блідому й поглиненому? Стіна уособлює почуття пригніченості, ізоляції людини.

На фонетичному рівні знаходимо частоту подвоєних приголосних (полудень блідий і поглинений, при, тріскає, скрипить, піки) І з i. інші звуки повторювані я r у поєднанні з o (поглинається, розпечений, стіна, сад) і групами, ст, сц, щ (шматує, клацає, шелестить, скрипить).

Вживання інфінітива (полудень, слухати, шпигувати, спостерігати, відчувати) створює відчуття підвішеності; поет, висловлюючи ідею дій, які завжди повторюються однаково, можливо, хоче зобразити стан людини, змушеної до одноманітності, без жодної можливості зміни.

Основні з них риторичні фігури, що його супроводжують: алітерації (постійне вживання r і s), ономатопеї («клакіт дроздів, шелест змій»), enjambement («пульсація/далекий»), синестезія (спостереження за пульсуючою/далекою морською лускою серед гілок), оксюморон (сумне диво), метафора (у цьому …

Вірш складається з трьох катренів і заключної строфи з п’яти рядків (різного розміру — від південка до новенарію) з римуванням за схемою: AABB CDCD EEFF GHIGH (C — рима гіперметра, вика: вони переплітаються; I, irrelato, співзвучний усім рядкам останньої строфи).

Оцініть статтю