На основі швидкості обертання кожного колеса комп’ютер може інтерпретувати відносний розмір шин вашого автомобіля. Коли колесо починає обертатися швидше, ніж очікувалося, комп’ютер обчислює, що шина недостатньо накачана, і відповідно попереджає водія.1 квітня 2021 р.
Існує два основних типи датчиків TPMS. Прямі датчики – це невеликі бездротові пристрої в кожній шині, які повідомляють про тиск у шині на приладову панель. Непрямі датчики працюють, вимірюючи обертання коліс і може лише визначити, чи тиск у шині низький.
Кожен датчик тиску в шинах посилає радіочастотний сигнал. Цей сигнал містить дані про шини та унікальний ідентифікаційний код датчика. Кожне положення датчика узгоджується або «навчається» з модулем керування.
Якщо є кілька антен або приймачів, це дозволяє локалізувати TPM, щоб транспортний засіб міг визначити, з якого колеса надійшли дані про тиск.. Як альтернатива цьому методу, транспортний засіб може бути запрограмований під час виробництва з положенням шини разом із серійним номером TPM.
Єдиний спосіб бути на 100 відсотків впевненим, який датчик є винуватцем використовуйте сканер для сканування модуля tpms, повинен бути набір кодів, який вказує, який датчик несправний. До речі, тиск у 30 фунтів на квадратний дюйм для мене звучить занадто низько для датчика тиску в шинах, але я можу помилятися.
Розташування датчиків визначається за швидкістю колеса, і тому поворот швидше вибере місця після нової установки або заміни шин. Ось повна схема системи tpms (окремі датчики в шинах не показані): Натисніть, щоб розгорнути…