Як датчики тиску в шинах визначають, яка шина низька?

На основі швидкості обертання кожного колеса комп’ютер може інтерпретувати відносний розмір шин вашого автомобіля. Коли колесо починає обертатися швидше, ніж очікувалося, комп’ютер обчислює, що шина недостатньо накачана, і відповідно попереджає водія.1 квітня 2021 р.

Існує два основних типи датчиків TPMS. Прямі датчики – це невеликі бездротові пристрої в кожній шині, які повідомляють про тиск у шині на приладову панель. Непрямі датчики працюють, вимірюючи обертання коліс і може лише визначити, чи тиск у шині низький.

Кожен датчик тиску в шинах посилає радіочастотний сигнал. Цей сигнал містить дані про шини та унікальний ідентифікаційний код датчика. Кожне положення датчика узгоджується або «навчається» з модулем керування.

Якщо є кілька антен або приймачів, це дозволяє локалізувати TPM, щоб транспортний засіб міг визначити, з якого колеса надійшли дані про тиск.. Як альтернатива цьому методу, транспортний засіб може бути запрограмований під час виробництва з положенням шини разом із серійним номером TPM.

Єдиний спосіб бути на 100 відсотків впевненим, який датчик є винуватцем використовуйте сканер для сканування модуля tpms, повинен бути набір кодів, який вказує, який датчик несправний. До речі, тиск у 30 фунтів на квадратний дюйм для мене звучить занадто низько для датчика тиску в шинах, але я можу помилятися.

Розташування датчиків визначається за швидкістю колеса, і тому поворот швидше вибере місця після нової установки або заміни шин. Ось повна схема системи tpms (окремі датчики в шинах не показані): Натисніть, щоб розгорнути…

Оцініть статтю