Як дізнатися, чи зламався ваш датчик?

Якщо ви не впевнені, подивіться, чи не здається вам знайомою будь-яка з наведених нижче проблем.

  1. На фотографіях з’являються темні плями. …
  2. Темні плями відрізняються за розміром і контрастом з діафрагмою. …
  3. На зображеннях із малими отворами темні плями перебільшені.
  4. Темні плями не видно у видошукачі.

Ось ознаки несправності датчика кисню:

  1. Постійні невдалі тести на викиди.
  2. Низька продуктивність двигуна.
  3. Чорні вихлопні гази.
  4. Збій запалювання, грубий холостий хід або зупинка.
  5. Світиться контрольна лампочка двигуна.
  6. Погана економія палива.
  7. Перегрів двигуна.
  8. Запах, здається, тухлого яйця або сірки з вихлопу.

По-перше, за якими ознаками може вийти з ладу датчик O2?

  1. Загоряється лампочка перевірки двигуна.
  2. Помітна втрата паливної ефективності.
  3. Запах сірки або «тухлого яйця» з вихлопу.
  4. Чорний дим із вихлопу.
  5. Рівень викидів досягає високого рівня.
  6. Ваш двигун вагається, проскакує, починає буксувати або має стрибки напруги.

Без належного функціонування датчика двигун вашого автомобіля працюватиме на незбалансованій паливно-повітряній суміші, що може призвести до низька продуктивність двигуна та економія палива, зупинка та пошкодження двигуна та каталітичного нейтралізатора.

Несправності датчиків можуть бути викликані механічні пошкодження, фактори навколишнього середовища, електричні перешкоди або помилки калібрування. Ці збої можуть мати різні наслідки для системи ПЛК, наприклад помилкові показання, втрата зв’язку або завершення роботи системи.

Оцініть статтю