Як Джейн Кемпіон є автором?

Відмітне кіновиробництво Кемпіон надає їй ще більше сили як жінки-піонера в індустрії, де домінують чоловіки. Campion — це творча свобода у найкращому вигляді: еклектичний, загадковий і повністю розкутий — вона відмовляється відповідати популярним стандартам того, що робить фільм успішним, натомість дозволяє своїй роботі говорити за все.

«Режисер — це режисер, чий Індивідуальний стиль і повний контроль над усіма елементами виробництва надають фільму особистий і унікальний відбиток.” Створюючи сенс, який може лише він, використовуючи інструменти кіновиробництва, крізь призму свого розуму та особистості.

авторська теорія, теорія кіновиробництва, за якою режисер розглядається як головна творча сила в кіно. Виникнувши у Франції наприкінці 1940-х років, авторська теорія, як її охрестили американські кінокритики Ендрю Сарріс— був результатом кінематографічних теорій Андре Базена та Александра Аструка.

Унікальний у кіновиробництві, анімація може діяти на крайніх рівнях авторства: як великомасштабне виробництво, де індивідуальні внески вкладаються під більшу корпоративну ідентичність, як, наприклад, у моделі Діснея, або як остаточне авторське виробництво — один режисер, який працює сам.

І режисери, і студії мають сильний вплив на фільми, що змушує багатьох кінотеоретиків замислюватися про те, хто саме відповідає за створення фільму. Режисери, здатні залишити свій незгладимий слід у фільмах, незважаючи на контроль студії (або з його схвалення). часто називають авторами.

Оцініть статтю