Як Eversource визначає пріоритетність відключень?

Дзвінки до громадської безпеки є першочерговими, включаючи виклики поліції та пожежної безпеки, дзвінки E-911 рівня 1 та ситуації, що загрожують життю. Далі очищаються заблоковані дороги від небезпеки електричного струму. Далі, як правило, йдуть критично важливі об’єкти, такі як поліцейські та пожежні станції, лікарні, школи, станції каналізації та водопостачання.

Ось що вони означають: Оцінка: це означає ваш збій виявлено, і бригада оцінює причину збою та визначає, яке обладнання та матеріали потрібні для його ремонту.

Середній часовий проміжок для повторного підключення Остаточна дія повторного підключення електроенергії займає лише кілька секунд, коли працівник енергетичної компанії потрапляє в потрібне місце, щоб знову ввімкнути живлення. Однак це може зайняти 24-48 годин щоб досягти цього рівня для клієнтів із щомісячною оплатою.

Під час сильного шторму нашим головним пріоритетом є відновлення електропостачання лікарень, закладів догляду, поліції та пожежних станцій, засобів зв’язку (радіо- та телевізійних станцій) та санітарно-насосних установок.

Показники часу використання (TOU) залежать від часу доби, коли використовується електроенергія. Eversource має два періоди користування користувачами: піковий, який визначається як 12:00 до 20:00, з понеділка по п’ятницю, і непіковий для всіх інших годин тижня.

1 Процес планування відключень охоплює визначення вимог до відключень на термін до шести років (для всіх відомих схем і посилення національної системи передачі електроенергії) до передачі плану на добу наперед у фазу керування.

Оцініть статтю