Як Haltech Control Boost?

Найпростішим типом управління наддувом є випускний клапан, який скидає контрольовану кількість тиску з лінії перепускного клапана. Це запобігає відкриттю перепускного клапана, доки турбонаддув не досягне вищого тиску наддуву, ніж зазвичай дозволяє його пружина.

Електронні контролери наддуву використовувати електромагнітний клапан і датчики для регулювання тиску в приводі перепускного клапана. Контролер контролює різні параметри двигуна, такі як положення дросельної заслінки, оберти на хвилину та тиск у колекторі, щоб визначити бажаний рівень наддуву.

Для того, щоб ECU контролював тиск наддуву, він повинен виміряти тиск наддуву – для цього ми використовуємо датчик тиску в колекторі. Цей датчик встановлений після дросельної заслінки, але перед впускними клапанами, і вимірює тиск у впускному колекторі.

CO2 чинить тиск на перепускний клапан, щоб утримувати клапан закритим, як тільки або до того, як це дійсно необхідно. Це ДУЖЕ скорочує час, коли ви намагаєтеся створити наддув або накрутку турбодвигуна. Це не тільки економить час, але й зменшує навантаження на гідротрансформатор і трансмісію, а також знижує температуру!

Що робить вестгейт? Робота перепускного клапана полягає у відведенні надлишкових вихлопних газів від турбіни, контролюючи швидкість турбіни та запобігаючи її обертанню надто швидко. Контролюючи та обмежуючи швидкість турбіни, перепускний клапан регулює тиск наддуву, який забезпечує турбокомпресор.

Оцініть статтю