Як керувати робочим столом у Windows 10?

Щоб упорядкувати піктограми за назвою, типом, датою чи розміром, клацніть правою кнопкою миші порожню область на робочому столі, а потім виберіть «Упорядкувати значки».. Клацніть команду, яка вказує, як потрібно впорядкувати піктограми (за назвою, за типом тощо).

Натисніть Windows + R на клавіатурі та введіть панель керування у вікні «Виконати». Натисніть Enter, щоб відкрити Панель керування Windows 10. Натисніть Система та безпека -> Адміністрування. Двічі клацніть «Керування комп’ютером», щоб відкрити його.

Сортуйте піктограми на робочому столі. Для швидкої організації ви можете клацніть правою кнопкою миші робочий стіл і виберіть опцію в меню «Сортувати за».. Наприклад, виберіть «Назва», щоб відсортувати файли в алфавітному порядку, або «Дата зміни», щоб відсортувати їх у хронологічному порядку. Це полегшує пошук потрібного.

Виконайте ці сім кроків, щоб ефективно організувати робочий стіл:

  1. Спробуйте автоматичне сортування файлів. …
  2. Визначте важливі програми. …
  3. Видаліть програми, які не використовуються. …
  4. Об’єднайте програми в різні папки. …
  5. Розсортуйте папки. …
  6. Плануйте планові організаційні сесії. …
  7. Негайно впорядковуйте нові файли.

Існує кілька способів використання миші для прив’язки в Windows:

  1. Наведіть курсор на кнопку «Згорнути» або «Згорнути» програми.
  2. Перетягніть програму в обидві сторони екрана.
  3. Перетягніть програму у верхню середину екрана.
Оцініть статтю