Остаточна відповідь: MTV Networks International побудувала свій глобальний бренд адаптація його змісту до місцевих культур, враховуючи такі глобальні впливи, як зростання K-pop, і використовуючи силу глобалізації шляхом сприяння різноспрямованому культурному потоку. 5 вересня 2021 р.
MTV інтернаціоналізував і усунув культурні відмінності, спрямувавши ефективні програми дослідження ринку для визначення смаків, уподобань і вибору споживачів, а також його ключові слабкі сторони та ефективно найняв місцевих талантів для кожної країни, а не узагальнених чи глобальних талантів.
Конкурентні виклики передбачають конкурувати як з міжнародними, так і з місцевими медіакомпаніями. Як американська компанія, культурні відмінності також можуть вплинути на популярність мережі в деяких регіонах, що вимагає глибокого розуміння різних ринків.
MTVI прийняв політику "Думай глобально, дій локально". Мережа не лише запустила локалізовані версії своїх каналів, але й придбала кілька локальних каналів у країнах, у яких вона працювала. У цьому випадку обговорюються стратегії локалізації, прийняті MTVI для глобального розширення.
Підсумовуючи, майбутнє MTV залежить від його міжнародних операцій якщо компанія знайде бізнес-модель, яка генерує більше прибутку від неамериканських абонентів.
Приймайте культурний інтелект Таке розуміння дає можливість для шанобливих і справжніх міжкультурних взаємодій, сприяючи відкритості до вивчення різних звичаїв і традицій. Уникнення етноцентризму, віри у вищість своєї культури, має вирішальне значення для виховання високого культурного інтелекту.