Як налагодити підключення до локальної мережі, але не до Інтернету?

Зазвичай ця проблема означає, що ваш пристрій може підключитися до локальної мережі (через Wi-Fi або Ethernet), але не може під’єднатися до Інтернету. Поширені причини відсутності підключення до Інтернету включають проблеми з маршрутизатором або модемом, неправильні налаштування DNS, конфлікти IP-адрес або проблеми з вашим інтернет-провайдером.

Спробуйте виправити повідомлення Wi-Fi «підключено, немає Інтернету», вимкніть маршрутизатор, зачекайте хвилину та підключіть його знову. Іншим поширеним рішенням є відключення (або забуття) вашої мережі Wi-Fi, а потім підключення знову. Вам також може знадобитися оновити драйвери мережі.

Етапи усунення несправностей мережі

  1. Перевірте обладнання. Коли ви починаєте процес усунення несправностей, перевірте все своє обладнання, щоб переконатися, що воно правильно підключено, увімкнено та працює. …
  2. Використовуйте ipconfig. …
  3. Використовуйте ping і tracert. …
  4. Виконайте перевірку DNS. …
  5. Зверніться до провайдера. …
  6. Перевірте захист від вірусів і шкідливих програм. …
  7. Перегляньте журнали бази даних.

Іноді ваше підключення до Інтернету може перерватися через прості проблеми, як-от не закріплений або відключений мережевий кабель, модем або маршрутизатор. Або, якщо ви працюєте в бездротовій мережі, інтерфейс бездротової мережі вашого комп’ютера може бути вимкнено.

Загальні поради щодо усунення несправностей для пристроїв Android

  1. Відкрийте програму «Налаштування» та торкніться «Мережа та Інтернет» або «Підключення». Залежно від вашого пристрою ці параметри можуть відрізнятися.
  2. Вимкніть Wi-Fi і мобільні дані та перевірте, чи є різниця.
  3. Якщо ні, вимкніть мобільні дані та ввімкніть Wi-Fi та перевірте ще раз.
Оцініть статтю