Зазвичай ця проблема означає, що ваш пристрій може підключитися до локальної мережі (через Wi-Fi або Ethernet), але не може під’єднатися до Інтернету. Поширені причини відсутності підключення до Інтернету включають проблеми з маршрутизатором або модемом, неправильні налаштування DNS, конфлікти IP-адрес або проблеми з вашим інтернет-провайдером.
Спробуйте виправити повідомлення Wi-Fi «підключено, немає Інтернету», вимкніть маршрутизатор, зачекайте хвилину та підключіть його знову. Іншим поширеним рішенням є відключення (або забуття) вашої мережі Wi-Fi, а потім підключення знову. Вам також може знадобитися оновити драйвери мережі.
Етапи усунення несправностей мережі
- Перевірте обладнання. Коли ви починаєте процес усунення несправностей, перевірте все своє обладнання, щоб переконатися, що воно правильно підключено, увімкнено та працює. …
- Використовуйте ipconfig. …
- Використовуйте ping і tracert. …
- Виконайте перевірку DNS. …
- Зверніться до провайдера. …
- Перевірте захист від вірусів і шкідливих програм. …
- Перегляньте журнали бази даних.
Іноді ваше підключення до Інтернету може перерватися через прості проблеми, як-от не закріплений або відключений мережевий кабель, модем або маршрутизатор. Або, якщо ви працюєте в бездротовій мережі, інтерфейс бездротової мережі вашого комп’ютера може бути вимкнено.
Загальні поради щодо усунення несправностей для пристроїв Android
- Відкрийте програму «Налаштування» та торкніться «Мережа та Інтернет» або «Підключення». Залежно від вашого пристрою ці параметри можуть відрізнятися.
- Вимкніть Wi-Fi і мобільні дані та перевірте, чи є різниця.
- Якщо ні, вимкніть мобільні дані та ввімкніть Wi-Fi та перевірте ще раз.