8 кроків до створення успішного кол-центру
- Виберіть тип кол-центру. …
- Визначте мету та цілі свого дзвінка. …
- Плануйте свій бюджет. …
- Виберіть правильну технологію. …
- Створіть свою команду. …
- Проектуйте ефективні робочі процеси. …
- Рекламуйте послуги кол-центру. …
- Постійно контролювати та вдосконалювати.
Які кроки потрібно виконати, щоб створити кол-центр для стартапу на ранній стадії?
- Виправити бюджет.
- Виберіть віртуальний або виїзний кол-центр.
- Встановіть бізнес-цілі.
- Визначте місце розташування.
- Виберіть інструменти.
- Команда набору.
Крок 2. Переконайтеся, що у вас є бюджет $500-$13,000 щоб відкрити кол-центр. Після того, як ви визначитеся з типом віртуального кол-центру, який хочете запустити, наступним кроком стане визначення бюджету. Порівняно з фізичними кол-центрами початкові витрати на віртуальні кол-центри відносно низькі.
Як відкрити кол-центр
- Визначте ціль(и)
- Визначтеся з бюджетом.
- Визначте тип свого кол-центру.
- Визначте потреби в персоналі кол-центру.
- Створіть свою команду.
- Навчіть своїх співробітників.
- Розгляньте рішення кол-центру BPO.
- Підтримуйте сприятливу культуру кол-центру.
Кол-центри заробляють гроші через послуги, які вони надають підприємствам. Вони можуть стягувати з бізнесу кілька різних способів. Кол-центри також можуть стягувати плату за додаткові послуги, як-от вихідні маркетингові кампанії, аналіз даних або опитування клієнтів.