Як налаштувати кол-центр?

8 кроків до створення успішного кол-центру

  1. Виберіть тип кол-центру. …
  2. Визначте мету та цілі свого дзвінка. …
  3. Плануйте свій бюджет. …
  4. Виберіть правильну технологію. …
  5. Створіть свою команду. …
  6. Проектуйте ефективні робочі процеси. …
  7. Рекламуйте послуги кол-центру. …
  8. Постійно контролювати та вдосконалювати.

Які кроки потрібно виконати, щоб створити кол-центр для стартапу на ранній стадії?

  • Виправити бюджет.
  • Виберіть віртуальний або виїзний кол-центр.
  • Встановіть бізнес-цілі.
  • Визначте місце розташування.
  • Виберіть інструменти.
  • Команда набору.

Крок 2. Переконайтеся, що у вас є бюджет $500-$13,000 щоб відкрити кол-центр. Після того, як ви визначитеся з типом віртуального кол-центру, який хочете запустити, наступним кроком стане визначення бюджету. Порівняно з фізичними кол-центрами початкові витрати на віртуальні кол-центри відносно низькі.

Як відкрити кол-центр

  1. Визначте ціль(и)
  2. Визначтеся з бюджетом.
  3. Визначте тип свого кол-центру.
  4. Визначте потреби в персоналі кол-центру.
  5. Створіть свою команду.
  6. Навчіть своїх співробітників.
  7. Розгляньте рішення кол-центру BPO.
  8. Підтримуйте сприятливу культуру кол-центру.

Кол-центри заробляють гроші через послуги, які вони надають підприємствам. Вони можуть стягувати з бізнесу кілька різних способів. Кол-центри також можуть стягувати плату за додаткові послуги, як-от вихідні маркетингові кампанії, аналіз даних або опитування клієнтів.

Оцініть статтю