Як отримати доступ до делегованої папки "Вхідні" в Outlook?

На панелі папок ліворуч знайдіть папку Shared with me. Натисніть папку, щоб розгорнути її. Ваша спільна поштова скринька є вкладеною папкою в розділі "Спільно зі мною". Коли ви виберете там назву спільної поштової скриньки, вона розгорнеться, щоб відобразити стандартні папки електронної пошти, як-от «Вхідні», «Чернетки» та «Надіслані».

Щоб отримати доступ до делегованого облікового запису електронної пошти

  1. Увійдіть у свій обліковий запис Google Mail.
  2. Натисніть фотографію свого облікового запису або коло з вашим першим ініціалом (у верхньому правому куті сторінки).
  3. У спадному меню виберіть потрібний делегований обліковий запис. Відкриється нове вікно або вкладка з делегованим обліковим записом.

Делегування поштової скриньки має автоматично синхронізуватися з програмою Outlook.

Загальні способи вирішення помилки делегування поштової скриньки Спробуйте перезапустити Outlook, інколи для застосування дозволів потрібен час. Переконайтеся, що жодна політика для обох поштових скриньок не конфліктує, що може перевизначати дозвіл делегування. Спробуйте отримати доступ до функції делегування з іншої адреси поштової скриньки, щоб переконатися, що проблема не зникла.

Outlook Перегляд делегованої електронної пошти та календаря

  1. Перейдіть до розділу «Пошта» Outlook на панелі навігації.
  2. На панелі навігації під списком ваших папок ви повинні побачити список усіх делегованих електронних адрес і папок.
  3. Натисніть делеговані папки, щоб отримати доступ до цих електронних листів.
Оцініть статтю