Як підключити Maya до AE live?

1 – Увімкнення плагіна Live Link

  1. У вашому проекті на панелі меню в розділі «Редагувати» виберіть «Плагіни».
  2. У розділі «Анімація» клацніть «Увімкнено для Live Link» і «Так» у вікні підтвердження, а потім перезапустіть редактор. …
  3. Завантажте файли плагіна коду MayaLiveLink з Unreal Engine Marketplace.

Клацніть правою кнопкою миші та замініть: На панелі проекту клацніть правою кнопкою миші відсутній файл і виберіть «Замінити відео > Файл». Перейдіть до місця, де ви зберегли відсутній файл, і виберіть його. After Effects автоматично замінить відсутній файл новим.

Виберіть «Файл» > «Надіслати до Unreal», потім виберіть «Усі» (щоб експортувати всю сцену) або «Вибране» (щоб експортувати лише вибрані об’єкти). Maya експортує вибрані об’єкти або всю сцену до вказаної папки проекту Unreal, тож ви можете негайно імпортувати файл на свій рівень Unreal.

Ось короткий опис процесу:

  1. У After Effects виберіть «Файл» > «Експорт» > «Додати до черги медіакодера».
  2. Відкриється Media Encoder, ваша композиція After Effects з’явиться в черзі Media Encoder.
  3. Налаштуйте параметри візуалізації за допомогою Presets або Export Settings.
  4. Рендер.

У майя, перейдіть до «Файл» > «Adobe® After Effects® Live Link».. Клацніть «Зв’язати все», щоб пов’язати всі сумісні елементи сцени з After Effects, або перетягніть певні елементи з Outliner у поле «Окремі об’єкти», а потім натисніть «Зв’язати вказане». After Effects завантажує сцену Maya у поточну композицію.

Оцініть статтю