Як писати службову записку?

Поради щодо написання ефективної службової записки Якщо ви пишете службову записку для всієї компанії, використовувати чітку та лаконічну мову, доступну кожному. Будьте професійними, використовуючи ділову офіційну мову. Перевірте та перевірте перед відправкою. Читання нагадування вголос – це корисний спосіб перевірити на помилки, невідповідності та тон.

Пам'ятка зазвичай одна або дві сторінки, через один інтервал і вирівняні за лівим краєм. Замість використання відступів для показу нових абзаців, пропускайте рядок між реченнями. Ділові матеріали повинні бути лаконічними і легко читатися. Тому корисно використовувати заголовки та списки, щоб допомогти читачеві точно визначити певну інформацію.

Приклад пам’ятки 3: Приклад пам’ятки для студентів Шановні студенти! Це, щоб повідомити вам, що в списку для читання на цей тиждень є помилка. Список літератури, який ви всі отримали, минулорічний і застарів. Відтоді ми внесли зміни, і ці зміни описано нижче.

Ось формат, який можна використовувати для створення ділових нотаток: Меморандум Кому: [Включити ім’я одержувача] Від: [Вказати своє ім’я та посаду]Дата: [Місяць, день, рік]Тема: [Тема нотатки][Пам’ятка вимагає no salutation] Основна частина записки [Почніть із прямого та короткого вступу, у якому вказується причина написання записки.]

Як написати записку (+ поради HubSpot)

  1. Напишіть заголовок.
  2. Напишіть вступ.
  3. Надайте історію проблеми.
  4. Окресліть пункти дій і графік (необов’язково).
  5. Будь-яке міркування обґрунтуйте.
  6. Пом'якшити будь-які удари (за бажанням).
  7. Додайте заключну заяву.
  8. Перед надсиланням перевірте та перевірте.
Оцініть статтю