Якщо ви хочете подати скаргу або повідомити про занепокоєння щодо окремого медичного працівника, ви можете подайте скаргу онлайн або зателефонуйте за номером 1 (800) 822-2113. Примітка. Державний департамент Пенсільванії не розглядає проблеми та скарги щодо медичних закладів (наприклад, лікарень, будинків престарілих). 5 грудня 2023 р.
Які 6 найпоширеніших скарг пацієнтів?
- Тривалий час очікування. Як довго пацієнти зазвичай чекають, перш ніж відвідати лікаря у вашій практиці, після реєстрації пацієнта? …
- Повільний час відповіді офісу. …
- Відсутність доступності провайдера. …
- Не вистачає часу з провайдером. …
- Недостатній досвід оформлення замовлення. …
- Погане спілкування.
1-800-254-5164. Онлайн форма. Надішліть скаргу електронною поштою.
Щоб повідомити про надзвичайну ситуацію у сфері охорони здоров’я або СТАН, ПРО ЩО ПОТРІБНО НЕГАЙНО ПОВІДОМИТИ, зателефонуйте 1-877-PA-HEALTH (1-877-724-3258) (доступно 24/7) Хочете надіслати відгук? Потрібно подати скаргу? Відвідайте сторінку обслуговування клієнтів.
Як подати скаргу
- У відділі якості охорони здоров’я Департаменту охорони здоров’я зв’яжіться з їхнім офісом за номером (410) 402-8015 або відвідайте їхній веб-сайт за адресою health.maryland.gov/ohcq/Pages/home.aspx.
- Department of Human Services, зв’яжіться з їхнім офісом за номером 1-800-332-6347 або відвідайте веб-сайт www.dhr.state.md.us/ssa/license.htm.
Ось деякі з найпоширеніших типів скарг.
- Тривалий час очікування. …
- Автоматизовані телефонні петлі. …
- Непідтримуючі агенти. …
- Непослідовна інформація. …
- Незручні години обслуговування клієнтів. …
- Відсутність можливостей самообслуговування. …
- Відсутність багатоканальної підтримки. …
- Низька якість продукту або послуги.