Як працює сам BBC на ринку?

Окрім роботи з кількома частинами BBC, маркетингові команди також використовують широкий спектр медіа для просування, ніж будь-коли раніше. На додаток до власних телеканалів, радіостанцій і веб-сайтів ВВС тепер регулярно використовує соціальні мережі для залучення аудиторії.

Місія BBC:діяти в суспільних інтересах, обслуговуючи всю аудиторію шляхом надання неупереджених, високоякісних і відмітних продуктів і послуг, які інформують, навчають і розважають”1 (раніше: “збагачувати життя людей програмами та послугами, які інформують, навчають і розважають”), і це …

Всесвітня служба BBC працює 42 мовами, включаючи англійську, і має глобальне розуміння та досвід, щоб надати аудиторії справді міжнародну службу новин із журналістами BBC News та допоміжним персоналом у 73 містах у 59 країнах. Всесвітня служба BBC фінансується в основному з ліцензійного збору Великобританії.

BBC Monitoring, що базується в Кавершамі на півдні Англії, відбирає та перекладає інформацію з радіо, телебачення, преси, інформаційних агентств та Інтернету зі 150 країн більш ніж 70 мовами. Усі фінансові дані, розміщені на сайті BBC News, мають лише орієнтовний статус.

ВВС є значною мірою фінансується за рахунок щорічних зборів за ліцензію на телебачення, які сплачують ті, хто володіє телевізорами або дивиться прямі телепередачі на таких пристроях, як комп’ютери. Він пропонує п’ять радіомереж у Британії, починаючи від популярної музики до новин та інформаційних служб, а також національні телеканали.

Окрім роботи з кількома частинами BBC, маркетингові команди також використовують широкий спектр медіа для просування, ніж будь-коли раніше. На додаток до власних телеканалів, радіостанцій і веб-сайтів ВВС тепер регулярно використовує соціальні мережі для залучення аудиторії.

Оцініть статтю