Мета гра полягає в тому, щоб послідовно забивати кольорові кулі, починаючи від кулі з найменшим значенням до кульки з найвищим. THE гра закінчується, коли всі м'ячі забиті або різниця в очках між гравцями є вирішальною для дострокової перемоги одного з них.
Використовуйте крейду. Щоб не помилятися в снукері Ви завжди повинні використовувати крейду. Цей матеріал допомагає відполірувати кінчик ключки, забезпечуючи його рівність. Тому що, якщо є нерівності, біта може «чхнути», змусивши м'яч рухатися абсолютно несподіваним чином.
до не робіть помилок в снукер, ви повинні почати з правильного вирівнювання корпусу, оскільки це основа a постріл це потрібно. Почніть із пошуку найкращого кута по відношенню до битка. Коли знайдете, зупиніться, нахиліть дубину снукер і нанесіть крейдою на кінчик.
Виберіть свою ціль і ціль. Щоб націлитися на непрямі кути, уявіть пряму лінію, що йде від лузи до цільової кулі. Наведіть биток так, щоб він потрапив у протилежну сторону лузи від місця, звідки йде пряма лінія до цільової кулі. Попадання в мішень під цим кутом спрямує його в лузу.
Гравець порушить правила:
- Якщо ви забиваєте битка або кидаєте його зі столу.
- Якщо ви першим торкнетеся кулі суперника або чорної кулі (якщо стіл не відкритий).
- Якщо биток або перша контактна куля не торкаються жодної сторони і жодна куля не забита.
- Не торкайтеся жодного м'яча.