Зберіть запитання учнів і вивчіть їх разом з учнями. Обговоріть, які це запитання та як на них можна відповісти. Покажіть запитання та запишіть їх у «збірках запитань» або розвісьте на стінах. Виділіть на своїх уроках місце та час для обговорення з ними питань учнів.
P4C – це не такий предмет, як математика чи історія, а педагогіка – або метод навчання. P4C є формою сократівської педагогіки – підхід до викладання та навчання, заснований на спільному дослідженні, що бере свій початок у сократівському методі, застосовуваному грецьким філософом Сократом V століття до нашої ери.
Застосування інтерактивної освіти
- Заохочуйте участь учнів.
- Використовуйте запитання, які стимулюють відповідь, обговорення та практичний досвід.
- Використовуйте навчальні посібники, які наполягають на відповідях і привертають/утримують увагу учня.
- Налаштуйте середовище робочої групи.
- Залучайте себе, а також учня.
Як створити виграшні плани уроків для дошкільнят
- Визначте свої цілі для створення планів уроків для дошкільнят. …
- Знайте своїх учнів. …
- Вибирайте рутини замість розкладів. …
- Дайте дітям свободу вибору. …
- Підготовчі уроки, що відповідають розвитку. …
- Визначити мету. …
- Робіть дії простими. …
- Використовуйте інтереси учнів для планування.
Філософія для дітей (P4C) або деякі її варіанти практикуються в понад 60 країнах світу та мають історію, що налічує понад 40 років. Основним принципом є щоб діти та молодь мали досвід раціонального та розумного діалогу про речі, які мають значення для них та їхніх вчителів.