Як робили логотипи в 90-х?

Естетика логотипу 90-х включала яскраві кольори, абстрактні форми, іноді веселі візерунки, де це було можливо, і багато градієнтів. Comic Sans використовувався в багатьох ретро-логотипах 90-х, а також у стислих стилях без засічок і рукописних стилях.9 квітня 2022 р

Стратегічна еволюція логотипу також виходить за межі самого логотипу. Це часто тягне за собою додаткові оновлення інших елементів бренду, таких як типографіка, колірна палітра та зображення. Ці узгоджені коригування забезпечують гармонійну ідентичність бренду, яка резонує з споживачами в різних точках взаємодії.

Ранні версії логотипів, розроблені в середні віки (близько 1300 року нашої ери), оскільки магазини та паби використовували вивіски, щоб показати те, що вони роблять. Перші сучасні логотипи були створені на початку 1900-х років, розвиваючись разом із масовим друком.

Прості логотипи та брендинг вимагають обмеженої уваги та обчислювальної потужності мозку, тому їх легше зберігати в нашій свідомості та легше витягувати з пам’яті. Простіші логотипи, як правило, залишаються актуальними, не стають чорнявими чи застарілими, а також є більш універсальними. Попередні дизайни логотипів для: Samsung, Google і Mountain Dew.

За допомогою початок 21 ст, такі великі корпорації, як MTV, Nickelodeon, Google, Morton Salt і Saks Fifth Avenue, прийняли динамічні логотипи, які змінюються з часом від місця до місця.

Процес розробки логотипу Хороші логотипи передають основні принципи організації та те, що ця організація робить. Професійні дизайнери логотипів проведуть дослідження галузі та клієнтів, обдумають ідеї та створять ескізи разом зі своїм клієнтом, дотримуючись принципів гарного дизайну логотипу.

Оцініть статтю