Як скасувати AppleCare і повернути гроші?

Якщо ви скасуєте свій план AppleCare протягом 30 днів після дати покупки, ви отримаєте повне відшкодування за вирахуванням вартості будь-якої вже наданої послуги.

Ви можете будь-коли скасувати AppleCare+. Якщо ви не подавали жодних претензій і скасуєте протягом 30 днів після покупки AppleCare+, ви отримаєте повне відшкодування. Якщо ви не подали жодних претензій і не скасуєте підписку після цього 30-денного періоду, ви отримаєте пропорційне відшкодування залежно від того, як довго ви користувалися AppleCare+.

Чи можу я скасувати свій план AppleCare+? Ви можете будь-коли скасувати свій план до зателефонувати в Apple за номером 1-800-APL-CARE (1-800-275-2273). Якщо ви придбали місячний план або тарифний план із попередньою оплатою менше 30 днів тому, відвідайте магазин Best Buy або зателефонуйте за номером 1-800-433-5778. Ви також можете скасувати свій план, відвідавши свою сторінку членства.

Переконайтеся, що у вас під рукою є інформація про вашу угоду AppleCare+, а також серійний номер вашого пошкодженого пристрою та інформація про покупку. Перейдіть на веб-сайт служби підтримки Apple і виберіть пристрій, який вам потрібно відремонтувати. Дотримуйтесь підказок, щоб вибрати свій пристрій, визначити тип пошкодження та ввійти у свій обліковий запис.

Увійдіть на reportaproblem.apple.com. Торкніться або натисніть «Я хочу», а потім виберіть «Подати запит на відшкодування». Виберіть причину, чому ви хочете отримати відшкодування, а потім натисніть «Далі». Виберіть програму, підписку чи інший елемент, а потім натисніть «Надіслати».

Оцініть статтю