Утримуйте кнопку «Додому» та кнопку «Живлення» протягом кількох секунд. Відпустіть кнопки, коли побачите логотип Apple. У спливаючому вікні виберіть опцію «Скинути всі налаштування».. Це скине ваш iPod, і проблема з паролем має зникнути.
Видаліть весь вміст і налаштування iPod touch
- Перейдіть до Налаштування > Загальні > Передача або Скидання iPod touch. …
- Натисніть Видалити весь вміст і налаштування.
Знайдіть свій iPod touch у Finder, програмі Apple Devices або в iTunes на комп’ютері, до якого його підключено. (Дізнайтеся, як знайти підключений iPod touch.) Виберіть «Відновити», коли буде запропоновано «Відновити» або «Оновити». Ваш комп’ютер завантажує програмне забезпечення для iPod touch і починає процес відновлення.
- Крок 1. Переконайтеся, що у вас є комп’ютер (Mac або ПК). Для цього процесу потрібен Mac або ПК. …
- Крок 2. Вимкніть iPad. Від’єднайте iPad від комп’ютера, якщо він підключений. …
- Крок 3. Переведіть iPad у режим відновлення. На комп’ютері Mac із macOS Catalina або новішою версією відкрийте вікно Finder. …
- Крок 4. Відновіть iPad.
1. Скидання налаштувань iPod Touch без пароля Apple ID
- Підключіть iPod Touch до комп’ютера через USB.
- Відкрийте iTunes або оновіть програму, якщо у вас немає останньої версії.
- Увійшовши, виберіть свій iPod Touch.
- Виберіть опцію «Стерти весь вміст і налаштування».
- Терпляче зачекайте, поки ваш пристрій буде скинуто.
Перейдіть до Налаштування > Загальні > Передача або Скидання iPod touch > Скинути. Виберіть опцію: ПОПЕРЕДЖЕННЯ: якщо ви виберете опцію «Стерти весь вміст і налаштування», весь ваш вміст буде видалено.