Як структурувати дистриб'юторську угоду?

Що потрібно включити в угоду про дистрибуцію

  • Тривалість контракту (коли починається і коли закінчується)
  • Продукція постачальника, про яку йдеться, і скільки вона коштуватиме дистриб’ютору.
  • Відповідні обов'язки та відповідальність будь-якої зі сторін.
  • Мінімальний обсяг продажу або кількість товару.
  • Незалежно від того, чи є договір ексклюзивним.

Угода про дистрибуцію — це контракт між виконавцем або лейблом звукозапису та компанією, яка займається продажем музики. Дистриб’юторська компанія погоджується надсилати музику виконавця в такі місця, як Spotify, Apple Music, Amazon і фізичні магазини записів. В обмін виконавець або лейбл зазвичай сплачує винагороду дистриб’юторській компанії.

Найкращі практики укладання угод про дистрибуцію

  1. Що має містити дистриб’юторська угода? …
  2. Не робіть ексклюзивність метою. …
  3. Спершу зосередьтеся на основах маркетингу. …
  4. Визначте вимоги до післяпродажного обслуговування. …
  5. Налаштуйте чіткі території продажу. …
  6. Регуляторні зобов’язання щодо аутсорсингу. …
  7. Відсутність перевірки документа кількома людьми.

Угода зазвичай між виробник або постачальник і дистриб'ютор але в деяких випадках може включати двох дистриб’юторів або дистриб’ютора та іншу структуру каналу.

Тривалість, припинення та поновлення Застереження про розірвання мають вирішальне значення в угодах про дистрибуцію для вирішення обставин, які можуть вимагати передчасного розірвання угоди. Угода повинна окреслити підстави для розірвання, наприклад, суттєве порушення, неплатоспроможність або недосягнення планових продажів.

Оцініть статтю