Що потрібно включити в угоду про дистрибуцію
- Тривалість контракту (коли починається і коли закінчується)
- Продукція постачальника, про яку йдеться, і скільки вона коштуватиме дистриб’ютору.
- Відповідні обов'язки та відповідальність будь-якої зі сторін.
- Мінімальний обсяг продажу або кількість товару.
- Незалежно від того, чи є договір ексклюзивним.
Угода про дистрибуцію — це контракт між виконавцем або лейблом звукозапису та компанією, яка займається продажем музики. Дистриб’юторська компанія погоджується надсилати музику виконавця в такі місця, як Spotify, Apple Music, Amazon і фізичні магазини записів. В обмін виконавець або лейбл зазвичай сплачує винагороду дистриб’юторській компанії.
Найкращі практики укладання угод про дистрибуцію
- Що має містити дистриб’юторська угода? …
- Не робіть ексклюзивність метою. …
- Спершу зосередьтеся на основах маркетингу. …
- Визначте вимоги до післяпродажного обслуговування. …
- Налаштуйте чіткі території продажу. …
- Регуляторні зобов’язання щодо аутсорсингу. …
- Відсутність перевірки документа кількома людьми.
Угода зазвичай між виробник або постачальник і дистриб'ютор але в деяких випадках може включати двох дистриб’юторів або дистриб’ютора та іншу структуру каналу.
Тривалість, припинення та поновлення Застереження про розірвання мають вирішальне значення в угодах про дистрибуцію для вирішення обставин, які можуть вимагати передчасного розірвання угоди. Угода повинна окреслити підстави для розірвання, наприклад, суттєве порушення, неплатоспроможність або недосягнення планових продажів.