Як створити власну платформу соціальних мереж?

Простий додаток для соціальних мереж із такими основними можливостями, як профілі користувачів, обмін фотографіями та повідомленнями, коштує будь-де Від 8000 до 25 000 доларів. Однак складніші програми з такими розширеними функціями, як геолокація, сповіщення в поточний час, потокове відео та інтеграція ШІ, можуть коштувати понад 25 000 доларів США або більше.

Ось огляд процесу створення власної програми соціальної мережі:

  1. Дізнайтеся про фінансові переваги розробки соціальних додатків.
  2. Вибір типу програми для соціальних мереж.
  3. Знайдіть свою цільову аудиторію.
  4. Визначтеся з моделлю доходу.
  5. Придумайте USP і стратегію.
  6. Виберіть основні та розширені функції.
  7. Знайти оптимальний варіант розвитку.

Хоча існують прості способи створення програм для соціальних мереж, досягти успіху може бути важко. Ваша програма має вирішити проблему для користувачів, яка змушує її використовувати та повертатися до неї. Він має добре функціонувати та бути зручним для користувача, для чого потрібна правильна команда.

FAQ

  • Почніть із фази відкриття, щоб визначити відповідність продукту/ринку, цільову аудиторію, ваш USP.
  • Визначте функції програми соціальних мереж.
  • Створіть прототип і дизайн UI/UX для своєї програми.
  • Розробіть свій додаток для соціальних мереж.
  • Протестуйте, розгорніть і оптимізуйте свою програму для соціальних мереж.
  • Надайте користувачам своєї програми підтримку після випуску.

YouTube не відстає з 25,8%, Facebook – 16,5%, X/Twitter – 13,1%, а Instagram – 7,1%. Отже, незважаючи на те, що Facebook та Instagram приносять найбільше грошей, користувачі заробляють більше TikTok і YouTube.

Оцініть статтю