Як тарифи та квоти впливають на міжнародну торгівлю?

Тарифи та квоти – це обидва способи для урядів захистити вітчизняні фірми та галузі. Обидві ці тактики економічної торгівлі зрештою призводять до вищі ціни на товари та менший вибір або кількість імпортних товарів для споживача. Через вищі ціни споживачі зрештою можуть купувати менше товарів і послуг.

Коли країна вводить мито, іноземним експортерам складніше збути свою продукцію. Оскільки їхній експорт скорочується, вони можуть знизити ціни, щоб утримати продажі від різкого падіння. Так, наприклад, коли вводиться тариф у 10,00 доларів США, іноземні експортери можуть знизити свою ціну, скажімо, на 6,00 доларів США.

Мита безпосередньо роблять імпортні продукти дорожчими, додаючи на них податок, а квоти безпосередньо зменшують кількість імпорту, обмежуючи кількість їх, які можуть надходити в країну..

Тарифи сплачують внутрішні споживачі, а не країна-експортер, але вони призводять до підвищення відносних цін на імпортну продукцію. Інші торговельні бар'єри включають квоти, ліцензії та стандартизацію прагнучи зробити іноземні товари дорожчими або доступними в обмеженій кількості.

У статичному сенсі квоти та тарифи мають подібний ефект, за винятком того, що тарифи забезпечують податкові надходження, тоді як квоти кладуть більше грошей на одиницю в кишеню іноземного виробника. Обидва підвищувати ціни, знижувати імпорт, допомагати вітчизняним виробникам за рахунок споживачів і спричиняти неефективність ринку.

Квоти будуть зменшити імпорт і допомогти вітчизняним постачальникам. Однак вони призведуть до підвищення цін для споживачів, зниження економічного добробуту та можуть призвести до заходів у відповідь з боку інших країн, які запровадять мита на наш експорт.

Оцініть статтю