Як усунути неполадки ActiveSync?

У EAC перейдіть до «Одержувачі» > «Поштові скриньки», клацніть поштову скриньку, а потім клацніть «Редагувати». . На сторінці властивостей поштової скриньки натисніть Функції поштової скриньки. У розділі «Мобільні пристрої» перевірте, чи ввімкнено або вимкнено Exchange ActiveSync.

Ведучий – Інфраструктурні послуги | Windows Server…

  1. Сценарій: Помилка доставки вихідної електронної пошти. …
  2. 1️⃣ Виділіть область: 🎯 …
  3. 2️⃣ Перегляньте повідомлення NDR: 📝 …
  4. 3️⃣ Відстеження повідомлення: 🔍 …
  5. 4️⃣ Перевірте транспортні правила: 🛣 …
  6. 5️⃣ Перевірте налаштування конектора: ✔ …
  7. 6️⃣ Дозволи відправника: 🔏 …
  8. 7️⃣ Дослідіть домен одержувача: 🕵🏻

Щоб отримати інформацію журналу пристрою ActiveSync, виконайте такі дії:

  1. Підключіться до Exchange Online PowerShell.
  2. Запустіть такий командлет Set-CASMailbox, щоб увімкнути журнал ActiveSync для певного користувача: …
  3. Відтворіть поведінку, яку ви хочете зафіксувати.
  4. Запустіть такий командлет Get-MobileDeviceStatistics, щоб отримати журнал:

Як налаштувати обліковий запис ActiveSync (Exchange) у Windows 10

  • Щоб створити новий обліковий запис, перейдіть до налаштувань Windows і натисніть Облікові записи:
  • Перейдіть до розділу «Електронна пошта та облікові записи програм» і натисніть «Додати обліковий запис» у розділі «Електронна пошта, календар і контакти».
  • У вікні «Вибір облікового запису» виберіть «Додаткові параметри» та натисніть «Exchange ActiveSync»:

Після 15 червня 2020 року Microsoft Outlook для iOS і Android і супутня хмарна служба більше не підключатимуться до серверів, на яких працює протокол Exchange ActiveSync v12. 0. Exchange ActiveSync v12.

Оцініть статтю