Як увімкнути віддалений робочий стіл у Windows Vista?

УВІМКНЕННЯ ВІДДАЛЕНОГО ДОСТУПУ

  1. Відкрийте властивості комп'ютера.
  2. Відкрийте додаткові налаштування системи.
  3. Відкрийте вкладку «Віддалене» та ввімкніть «Дозволити віддалені підключення до цього комп’ютера».

Коли ви будете готові, виберіть «Пуск» > «Параметри» > «Система» > «Віддалений робочий стіл» і ввімкніть «Увімкнути віддалений робочий стіл»..

Зазвичай це робиться на офісному комп’ютері.

  1. Натисніть меню «Пуск» на робочому столі, а потім виберіть «Панель керування».
  2. Натисніть Система та безпека, коли відкриється Панель керування.
  3. Натисніть Дозволити віддалений доступ на вкладці Система.
  4. Натисніть «Вибрати користувачів» у розділі «Віддалений робочий стіл» на вкладці «Віддалений».

Спосіб 4. Увімкніть віддалений робочий стіл за допомогою mstsc /v:computername:

  1. Одночасно натисніть клавіші Win + R, введіть команду CMD і натисніть OK.
  2. На новому екрані введіть команду mstsc /v: ім’я комп’ютера. Замініть назву комп’ютера назвою віддаленого комп’ютера.
  3. Тепер натисніть клавішу Enter.

Давайте почнемо.

  1. Встановіть ролі RDS.
  2. Відкрийте диспетчер серверів і натисніть «Керувати» -> «Додати ролі та функції».
  3. У майстрі на сторінці «Перед початком» натисніть «Далі».
  4. На сторінці «Вибір типу інсталяції» виберіть «Встановлення служб віддаленого робочого стола», натисніть «Далі».
  5. На сторінці «Вибір типу розгортання» виберіть «Швидкий старт» і натисніть «Далі».
Оцініть статтю