Увійдіть у Homebanking. Щоб скористатися Homebanking, вам потрібен ваш номер файлу, ваш ідентифікатор (який ви знайдете у виписці з рахунку), ваш пароль (який потрібно створити під час першого доступу) і ваш мобільний телефон.
Почніть з перевірте, чи не помилилися ви під час введення адреси електронної пошти та пароля. Якщо ви більше не впевнені у своєму паролі, ви можете вибрати новий. Натисніть «Забули пароль?». Ви отримаєте електронний лист з інструкціями щодо вибору нового пароля.
Де його знайти? У виписці з рахунку PASS або Savings Card ваша 14-значна довідка клієнта відображається у верхньому лівому куті виписки.. На вашій картці PASS Mastercard ваші рекомендаційні дані клієнта складаються з останніх 14 цифр із 16, які відображаються під вашим іменем та прізвищем.
Після підключення ви можете переглянути баланс свого Фонду лояльності на інформаційній панелі або в розділі, присвяченому вашому обліковому запису лояльності. Баланс вашого кошеня лояльності не має терміну придатності та буде надрукований у вашій квитанції 🙂
Швидкий доступ до моїх акаунтів здодаток
- Повідомляю своїх. Інтернет ідентифікатор.
- Я вводжу секретний код, який. Я вибрав під час свого 1-го. підключення.
- Я перевіряю свій баланс і справляюся. мої операції.
Перевірте, чи правильно ви вказали свій інтернет-ідентифікатор і секретний код. Доступ до Кабінету клієнтів блокується на 24 години після 3 невдалих введень секретного коду. 3. Якщо проблема не зникає, можливо, у Зоні клієнта періодично проводиться технічне обслуговування.