Як ви навчаєте учнів структурі тексту?

Вивчіть тематичні речення та інші текстові сигнали, які підказують читачеві певну структуру. Змоделюйте написання абзацу, у якому використовується певна структура тексту. Нехай учні спробують написати абзаци, які відповідають певній структурі тексту. Нехай учні зобразять ці структури за допомогою графічного органайзера.

Структури тексту відносяться до спосіб організації інформації авторами в тексті. Розпізнавання основної структури текстів може допомогти учням зосередити увагу на ключових поняттях і зв’язках, передбачити те, що буде далі, і контролювати своє розуміння під час читання.

Розмірковуючи про структуру, подумайте про ці запитання:

  1. Як організовано текст? (Це здається логічним?…
  2. Чи розділено воно на очевидні частини? …
  3. Чи використовує автор порівняння/контраст, досліджує причинно-наслідкові зв’язки чи досліджує процес, щоб представити свої ідеї?
  4. Чи багато деталей і описів у тексті?

Структурування уроків

  1. наміри навчання та критерії успіху.
  2. активність підключення або запуску.
  3. основна частина уроку, яка може включати: пряме викладання, дії, опитування, формувальне оцінювання.
  4. рефлексія або завершальна діяльність; це може бути перевірка розуміння або обговорення.

Загальні формати для структури тексту включають порівняння/контраст, причина та наслідок, послідовність. означає, як організована інформація в письмовому тексті. Ця стратегія допомагає учням зрозуміти, що текст може представляти основну думку та деталі; причина, а потім її наслідки; та/або різні погляди на тему.

відноситься до спосіб організації інформації авторами в тексті. Структура тексту — це «скелет», який надає «форму» та організовує ідеї в тексті.

Оцініть статтю