Як ви прокачуєте систему вприскування палива?

Послабте лінії впорскування на форсунках приблизно на один оберт. Використання двох гайкових ключів запобіжить закручування або перекручування сталевих ліній. Зазвичай достатньо закривати лише половину рядків за раз. Прокручуйте двигун, доки все повітря не витісняється з нього та не з’явиться паливо.

Використовуйте гайковий ключ або набір торцевих торців, щоб послабити з’єднання паливної лінії. Прокрутіть двигун на кілька секунд, щоб повітря вийшло, остерігаючись розливу пального. Затягніть з’єднання паливопроводу, коли спостерігаєте постійний потік палива без бульбашок повітря.

Отже, ось кроки, щоб заправити паливний насос:

  1. Від'єднайте батарею. Робота з увімкненою батареєю становить загрозу безпеці, а також існує ймовірність того, що це може спричинити пошкодження електрикою. …
  2. Знайдіть буквар. …
  3. Перевірте паливо. …
  4. Відкрити випускний гвинт. …
  5. Підключіть акумулятор і запустіть двигун.

Коли ви знайдете інжекторний насос, ви повинні знайдіть спускний гвинт. Зазвичай він розташований на паливному насосі та має невеликий гвинт, який можна послабити, щоб випустити повітря. Якщо ви стежите за паливопроводами, ви обов’язково знайдете його, оскільки він зазвичай розташований для легкого доступу під час знекровлення.

Якщо ви не відкриєте лінію форсунок настільки, щоб випустити повітря, насос форсунки не зможе створити достатній тиск у лінії, щоб відкрити форсунки та розпорошити паливо в камери згоряння.

Повітряні шлюзи через повітря в паливі та неправильну процедуру заміни фільтрів можна усунути шляхом прокачування повітря та належного заповнення паливопроводів, що може зайняти багато часу.

Оцініть статтю