Як виглядає робота з дослідження ринку?

Типовий звіт про дослідження ринку починається з короткого змісту, потім йде більш детальний вступ. Після опису учасників і викладу методології дослідження ринку текст, графіки та діаграми підсумовують результати.

Звіт про дослідження ринку зазвичай має стандартний формат, який складається з чотирьох основних розділів: короткий зміст, вступ, основна частина та висновок. Резюме містить короткий огляд ключових висновків, рекомендацій і наслідків вашого дослідження.

Схема з розділами та підрозділами допоможе правильно структурувати звіт про маркетингове дослідження. Типовий звіт включає вступ, передумови та методологія, резюме, результати та висновок із посиланнями на всі посилання.

Як підготувати звіт про дослідження ринку: 5 кроків

  1. Крок 1: Кластеризуйте дані.
  2. Крок 2: Підготуйте план.
  3. Крок 3: Згадайте методи дослідження.
  4. Крок 4: Додайте візуальні матеріали з описовими поясненнями.
  5. Крок 5: завершіть звіт рекомендаціями.

Дослідження ринку, як правило, зосереджується на розумінні: споживача (поточні клієнти, колишні клієнти, неклієнти, впливові особи)) компанії (дизайн продукту чи послуги, просування, ціноутворення, розміщення, обслуговування, продажі) конкурентів (і те, як взаємодіють їхні ринкові пропозиції). в ринковому середовищі)

Шаблон дослідження ринку є ідеальний спосіб створити повну картину вашої галузі та аудиторії. Використовуйте його, щоб збирати інформацію про конкурентів, посилання, дослідження клієнтів, тенденції, статистику тощо в одному візуальному місці.

Оцініть статтю