Як виправити втрату підключення до мережі на телефоні Android
- Перезапустіть пристрій Android.
- Увімкнути режим польоту.
- Вийміть і вставте SIM-карту належним чином.
- Перевірте наявність оновлень програмного забезпечення.
- Перевірте використання мобільних даних.
- Перезавантажте маршрутизатор.
- Відновлення заводських налаштувань телефону Android.
Як виправити відсутність послуги або сигналу на телефоні Samsung або Android
- Перезавантажте телефон. …
- Увімкніть і вимкніть режим польоту. …
- Вручну виберіть постачальників мереж. …
- Ще раз перевірте свою SIM-карту. …
- Відновіть заводські налаштування телефону.
Перезапустіть модем і маршрутизатор
- Від'єднайте кабель живлення маршрутизатора від джерела живлення.
- Від'єднайте кабель живлення модему від джерела живлення. …
- Зачекайте принаймні 30 секунд або близько того. …
- Знову підключіть модем до джерела живлення. …
- Знову підключіть маршрутизатор до джерела живлення. …
- На комп’ютері спробуйте підключитися знову.
Код помилки 20: Помилка мережі Це означає, що мережевий оператор має тимчасові проблеми з підключенням до мережі та не може доставити текст. Щоб уникнути цього недійсного тексту повідомлення, переконайтеся, що ваші SMS-повідомлення дійсно можуть проходити через мережу.
Є багато різних мережевих проблем, які можуть вплинути на продуктивність мережі. Деякі проблеми з мережею можуть виникнути через несправне обладнання, таке як маршрутизатори, комутатори, брандмауери, і навіть через несподівані шаблони використання, як-от стрибки пропускної здатності мережі, зміни в конфігурації програми або порушення безпеки.