Як встановити PDF-принтер на Windows 7?

Натисніть Пуск > Панель керування > Пристрої та принтери. Виберіть Додайте принтер. У діалоговому вікні «Додати пристрій» виберіть Додайте принтер місцевий. Якщо опція не відображається, натиснітьпринтер того, що я хочу, немає в списку.30 вересня 2022 р

Створення файлу PDF за допомогою командивраження (вікна)

  1. Відкрийте файл у програмі для створення, а потім виберіть «Файл» > «Друк».
  2. У меню «Принтери» виберіть Adobe PDF.

Перейдіть на сторінку завантаження Adobe Acrobat Reader і натисніть «Завантажити Acrobat Reader». Натисніть «Зберегти», щоб завантажити програму встановлення Reader. Коли завантажений файл з’явиться внизу вікна браузера, натисніть файл Reader .exe.

для встановити Або додати принтер дротовий або локальний У більшості випадків вам потрібно просто підключитипринтер до вашого ПК длявстановити. Просто підключіть кабель USB від вашого принтер до вільного порту USB на вашому ПК, а потім підключітьпринтер під напруга.

Ось як! Одночасно натисніть клавіші WINDOWS + «R». У діалоговому вікні, що з’явиться (див. скріншот), виберіть функцію «Вивід на принтер». Microsoft у форматі PDF» і натисніть «ОК», щобвстановити.

Натисніть Пуск > Панель керування > Пристрої та принтери. Виберіть Додайте принтер. У діалоговому вікні «Додати пристрій» виберіть Додайте принтер місцевий. Якщо опція не відображається, натиснітьпринтер того, що я хочу, немає в списку.

Оцініть статтю