Як вставити дані Excel у таблицю Word?

В Excel виберіть дані, які потрібно скопіювати, а потім натисніть Ctrl+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть місце, куди потрібно вставити дані, а потім натисніть Ctrl+V. Натисніть «Параметри вставки» біля даних і виберіть спосіб вставлення.

Ось п’ять кроків, як скопіювати таблицю Excel у Word:

  1. Визначте, яку таблицю копіювати. …
  2. Виділіть таблицю. …
  3. Виберіть вкладку «Головна» в Excel і скопіюйте. …
  4. Перейдіть до документа Word і виберіть опцію вставлення. …
  5. Вставте свою таблицю та перевірте форматування та цілісність даних.

Ви бачите параметри вставки, коли вставляєте (ctrl+V) або клацаєте правою кнопкою миші в Word, щоб вставити: Зберегти вихідне форматування – зберігає формат із Excel, але вам може знадобитися змінити розмір таблиці у Word, оскільки поля у Word будуть такими, як у портретному макеті A4.

Як вставити таблицю Excel в Word

  1. Виберіть і скопіюйте потрібний розділ аркуша Excel.
  2. Відкрийте Word і клацніть правою кнопкою миші.
  3. Виберіть «Спеціальна вставка», а потім виберіть «Об’єкт аркуша Microsoft Excel». Натисніть OK.

Виберіть текст, який потрібно перетворити, а потім натисніть «Вставити» > «Таблиця» > «Перетворити текст на таблицю».. У полі «Перетворити текст на таблицю» виберіть потрібні параметри. У розділі «Розмір таблиці» переконайтеся, що числа відповідають кількості стовпців і рядків, які вам потрібні.

В Excel виберіть дані, які потрібно скопіювати, а потім натисніть Ctrl+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть місце, куди потрібно вставити дані, а потім натисніть Ctrl+V. Натисніть «Параметри вставки» біля даних і виберіть спосіб вставлення. Keep Source Formatting Це зберігає форматування даних у такому вигляді.

Оцініть статтю