В Excel виберіть дані, які потрібно скопіювати, а потім натисніть Ctrl+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть місце, куди потрібно вставити дані, а потім натисніть Ctrl+V. Натисніть «Параметри вставки» біля даних і виберіть спосіб вставлення.
Ось п’ять кроків, як скопіювати таблицю Excel у Word:
- Визначте, яку таблицю копіювати. …
- Виділіть таблицю. …
- Виберіть вкладку «Головна» в Excel і скопіюйте. …
- Перейдіть до документа Word і виберіть опцію вставлення. …
- Вставте свою таблицю та перевірте форматування та цілісність даних.
Ви бачите параметри вставки, коли вставляєте (ctrl+V) або клацаєте правою кнопкою миші в Word, щоб вставити: Зберегти вихідне форматування – зберігає формат із Excel, але вам може знадобитися змінити розмір таблиці у Word, оскільки поля у Word будуть такими, як у портретному макеті A4.
Як вставити таблицю Excel в Word
- Виберіть і скопіюйте потрібний розділ аркуша Excel.
- Відкрийте Word і клацніть правою кнопкою миші.
- Виберіть «Спеціальна вставка», а потім виберіть «Об’єкт аркуша Microsoft Excel». Натисніть OK.
Виберіть текст, який потрібно перетворити, а потім натисніть «Вставити» > «Таблиця» > «Перетворити текст на таблицю».. У полі «Перетворити текст на таблицю» виберіть потрібні параметри. У розділі «Розмір таблиці» переконайтеся, що числа відповідають кількості стовпців і рядків, які вам потрібні.
В Excel виберіть дані, які потрібно скопіювати, а потім натисніть Ctrl+C. Відкрийте іншу програму Office, клацніть місце, куди потрібно вставити дані, а потім натисніть Ctrl+V. Натисніть «Параметри вставки» біля даних і виберіть спосіб вставлення. Keep Source Formatting Це зберігає форматування даних у такому вигляді.