Як я можу отримати 2 копії облікових записів Vivo за допомогою CPF?

Запит на рахунок-фактуру Живий Мобільний

  1. Доступ до програми Живий на вашому мобільному телефоні. Увійдіть за допомогою CPF, Електронна пошта або мобільний телефон Живий. …
  2. Виберіть «Мій план», потім натисніть «Переглянути рахунки».
  3. Введіть відповідний місяць. Виберіть місяць, про який потрібно дізнатися більше.
  4. Виберіть 2-у копію рахунок. …
  5. Переглянути свій рахунок.

Чи можу я подати запит на отримання дубліката рахунка-фактури Vivo через WhatsApp? немає Другу копію рахунка потрібно замовити через додаток Vivo. Оператор пропонує обслуговування через WhatsApp з номера (11) 99915-1515, але не для дублікатів.

Безкоштовний дзвінок на номер 10315. Через веб-сайт Vivo em Dia, де ви можете легко та безпечно домовитися про борги. Просто перейдіть на веб-сайт і натисніть опцію «Сервіс». Для тих, хто має домашні послуги, також можна домовитися через додаток Meu Vivo Fixo або через веб-сайт www.vivo.com.br/meuvivo.

Телефонуйте номер 1058 (для фіксованої чи мобільної служби) або скористайтеся спеціальним каналом обслуговування для компаній у Живий. Повідомте CPF або CNPJ вашої компанії та запитайте підтвердження номер лінія.

Можливий випуск 2-го екземпляра Vivo Fixo через веб-сайт і додаток Meu Vivo Fixo або зв’язавшись з нами через Whatsapp 11 99915 1515. Ви також можете замовити рахунок Vivo Fixo, зателефонувавши в службу підтримки клієнтів за номером 103 15.

Оцініть статтю