Як згрупувати кілька стовпців в один в Excel?

На вкладці «Дані» у групі «Структура» натисніть кнопку «Групувати». Або скористайтеся комбінацією клавіш Shift + Alt + стрілка вправо. Якщо ви вибрали комірки, а не цілі стовпці, з’явиться діалогове вікно «Групувати», у якому вам буде запропоновано вказати, що саме ви хочете згрупувати. Очевидно, ви обираєте «Стовпці» та натискаєте «ОК». 3 травня 2023 р

Інструкція по об'єднанню стовпців в Excel

  1. Виділіть стовпці. Відкрийте електронну таблицю, над якою плануєте працювати, і виділіть стовпці, які потрібно об’єднати. …
  2. Відкрийте домашню вкладку. Виділивши стовпці, які потрібно об’єднати, натисніть кнопку «Додому» у верхньому лівому куті екрана. …
  3. Виберіть піктограму злиття.

Як об’єднати кілька клітинок або стовпців у Excel без втрати даних?

  1. Використовуйте амперсанд (&), щоб об’єднати дві клітинки в Excel.
  2. Використовуйте функцію CONCATENATE, щоб об’єднати кілька стовпців у Excel.
  3. Використовуйте функцію TEXTJOIN, щоб об’єднати кілька стовпців у Excel.
  4. Використовуйте формулу ІНДЕКС, щоб об’єднати кілька стовпців в один стовпець у Excel.

Виберіть дані (включаючи підсумкові рядки або стовпці). Перейдіть до «Дані» > «Структура» > «Група» > «Група», а потім виберіть «Рядки» або «Стовпці»..

Об’єднайте дані з 2 стовпців в 1 стовпець

  1. Виберіть клітинку, куди потрібно помістити об’єднані дані.
  2. Введіть = і виберіть першу клітинку, яку потрібно об’єднати.
  3. Введіть & і використовуйте лапки з пробілом.
  4. Виберіть наступну комірку, яку потрібно об’єднати, і натисніть клавішу Enter. Прикладом формули може бути =A2&" "&B2.

І натисніть на кнопку об'єднати. І відцентруйте вкладку «Головна» під розділом вирівнювання.

Оцініть статтю