На вкладці «Дані» у групі «Структура» натисніть кнопку «Групувати». Або скористайтеся комбінацією клавіш Shift + Alt + стрілка вправо. Якщо ви вибрали комірки, а не цілі стовпці, з’явиться діалогове вікно «Групувати», у якому вам буде запропоновано вказати, що саме ви хочете згрупувати. Очевидно, ви обираєте «Стовпці» та натискаєте «ОК». 3 травня 2023 р
Інструкція по об'єднанню стовпців в Excel
- Виділіть стовпці. Відкрийте електронну таблицю, над якою плануєте працювати, і виділіть стовпці, які потрібно об’єднати. …
- Відкрийте домашню вкладку. Виділивши стовпці, які потрібно об’єднати, натисніть кнопку «Додому» у верхньому лівому куті екрана. …
- Виберіть піктограму злиття.
Як об’єднати кілька клітинок або стовпців у Excel без втрати даних?
- Використовуйте амперсанд (&), щоб об’єднати дві клітинки в Excel.
- Використовуйте функцію CONCATENATE, щоб об’єднати кілька стовпців у Excel.
- Використовуйте функцію TEXTJOIN, щоб об’єднати кілька стовпців у Excel.
- Використовуйте формулу ІНДЕКС, щоб об’єднати кілька стовпців в один стовпець у Excel.
Виберіть дані (включаючи підсумкові рядки або стовпці). Перейдіть до «Дані» > «Структура» > «Група» > «Група», а потім виберіть «Рядки» або «Стовпці»..
Об’єднайте дані з 2 стовпців в 1 стовпець
- Виберіть клітинку, куди потрібно помістити об’єднані дані.
- Введіть = і виберіть першу клітинку, яку потрібно об’єднати.
- Введіть & і використовуйте лапки з пробілом.
- Виберіть наступну комірку, яку потрібно об’єднати, і натисніть клавішу Enter. Прикладом формули може бути =A2&" "&B2.
І натисніть на кнопку об'єднати. І відцентруйте вкладку «Головна» під розділом вирівнювання.