Як зробити аналіз ключових слів у Google?

Як перевірити дані ключових слів у Google Analytics 4

  1. Налаштуйте обліковий запис Google Search Console. Увійдіть у Google Search Console за допомогою того самого облікового запису Google, який ви використовуєте для доступу до GA4. …
  2. Підключіть GSC до GA4. …
  3. Додайте дані GSC на інформаційну панель звітів GA4. …
  4. Перегляньте звіт про запити. …
  5. Ознайомтеся зі звітом про трафік звичайного пошуку Google.

Як проводити дослідження ключових слів

  1. Складіть список широких тем, що стосуються вашої теми. …
  2. Розширте кожну тему списком фраз, які, на вашу думку, використовують ваші клієнти. …
  3. Знайдіть пов’язані пошукові терміни. …
  4. Проаналізуйте силу своїх ключових слів. …
  5. Визначте свій рейтинг у своїй галузі.

Планувальник ключових слів Google безкоштовний. Все, що вам потрібно, це обліковий запис Google Ads, щоб використовувати його. Щоб налаштувати його, перейдіть на сторінку ads.google.com, натисніть «Почати зараз» і ввійдіть у свій обліковий запис Google. Потім натисніть маленьке синє посилання «Створити обліковий запис із кампанією».

На сторінці «Пошук ключових слів»., ви можете переглянути такі відомості про ефективність свого ключового слова: Статус: показує відповідність і статус затвердження ваших ключових слів. Наприклад, ключове слово зі статусом "Придатне" відповідає правилам Google Ads і може ініціювати показ оголошень.

Відкрийте для себе нові ключові слова

  1. У своєму обліковому записі Google Ads натисніть значок інструментів .
  2. Клацніть спадне меню Планування в меню розділу.
  3. Натисніть Планувальник ключових слів.
  4. Натисніть Знайти нові ключові слова.
  5. Є 2 способи знайти нові ідеї ключових слів: Почніть із ключових слів: введіть слова, пов’язані з вашими продуктами чи послугами. …
  6. Натисніть Отримати результати.
Оцініть статтю