Як перевірити дані ключових слів у Google Analytics 4
- Налаштуйте обліковий запис Google Search Console. Увійдіть у Google Search Console за допомогою того самого облікового запису Google, який ви використовуєте для доступу до GA4. …
- Підключіть GSC до GA4. …
- Додайте дані GSC на інформаційну панель звітів GA4. …
- Перегляньте звіт про запити. …
- Ознайомтеся зі звітом про трафік звичайного пошуку Google.
Як проводити дослідження ключових слів
- Складіть список широких тем, що стосуються вашої теми. …
- Розширте кожну тему списком фраз, які, на вашу думку, використовують ваші клієнти. …
- Знайдіть пов’язані пошукові терміни. …
- Проаналізуйте силу своїх ключових слів. …
- Визначте свій рейтинг у своїй галузі.
Планувальник ключових слів Google безкоштовний. Все, що вам потрібно, це обліковий запис Google Ads, щоб використовувати його. Щоб налаштувати його, перейдіть на сторінку ads.google.com, натисніть «Почати зараз» і ввійдіть у свій обліковий запис Google. Потім натисніть маленьке синє посилання «Створити обліковий запис із кампанією».
На сторінці «Пошук ключових слів»., ви можете переглянути такі відомості про ефективність свого ключового слова: Статус: показує відповідність і статус затвердження ваших ключових слів. Наприклад, ключове слово зі статусом "Придатне" відповідає правилам Google Ads і може ініціювати показ оголошень.
Відкрийте для себе нові ключові слова
- У своєму обліковому записі Google Ads натисніть значок інструментів .
- Клацніть спадне меню Планування в меню розділу.
- Натисніть Планувальник ключових слів.
- Натисніть Знайти нові ключові слова.
- Є 2 способи знайти нові ідеї ключових слів: Почніть із ключових слів: введіть слова, пов’язані з вашими продуктами чи послугами. …
- Натисніть Отримати результати.