Як зробити так, щоб мою музику почули лейбли?

Лейбли зазвичай не зацікавлені в розвитку невідомих виконавців. Отже, щоб мати хоч якийсь шанс отримати підпис від лейбла, ви це зробите швидше за все, потрібна велика кількість підписників в Інтернеті, хороша кількість трансляцій, можливість влаштувати чудове шоу в прямому ефірі або стати вірусним.

Відвідайте веб-сайт бажаного лейбла та знайдіть, куди надіслати свою демонстрацію. Більшість лейблів мають веб-сайт, де можна знайти контактну інформацію. Ймовірно, це буде у верхній або нижній частині головної сторінки, і до нього можна отримати доступ, натиснувши «Зв’язатися з нами» або «Часті запитання».

Лейбли звукозапису

  1. Знай чого хочеш! …
  2. Надавайте лише правильну інформацію! …
  3. Приходьте з чимось готовим! …
  4. Говоріть як людина! …
  5. Спокійно вимовляйте імена! …
  6. Дозвольте багато часу! …
  7. Пропонуйте лише релевантним звукозаписним компаніям! …
  8. Не пропонуйте етикеткам більше того, що вони вже мають!

Щоб ваша музика була почута, передусім означає зробити її доступною для прослуховування. Щоб зробити це, найкраще зробити це завантажте його на такі популярні потокові платформи, як Apple Music, Spotify, iTunes, SoundCloud і Amazon Music через онлайн-розповсюджувач, як-от Distrokid, CDBaby або Tunecore.

Відсоток доходу, який отримує кожна сторона, визначається умовами звукозаписної угоди. У традиційній угоді про звукозапис лейбл може отримувати до 80% отриманого доходу, залишаючи решту 20% між виконавцем і будь-якими співавторами чи продюсерами.

Оцініть статтю