Як зв’язатися зі службою підтримки клієнтів Converse?

Взуття та одяг Converse, придбані на Converse.com. Якщо ви бажаєте обміняти свій продукт, ви можете зробити це, заповнивши форму обміну, яка була включена до вашого оригінального відправлення, або зателефонувавши в службу підтримки клієнтів за номером 888-792-3307.

Якщо вам потрібно повернути, ви можете зв’язатися з нашою командою обслуговування клієнтів тут. Якщо ваш продукт має ознаки недоліку матеріалу або дефекту, ви можете подати претензію тут. РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН CONVERSE: поверніть своє взуття до магазину Converse для отримання допомоги. Якщо ви не можете відвідати особисто, зв’яжіться з магазином, щоб обговорити ваші варіанти.

Деякі продукти Converse мають спеціальні письмові гарантії та/або гарантії. Будь ласка, прочитайте етикетку, бірку або гарантійний талон, щоб отримати конкретні вказівки та інформацію про повернення. Покупки на Converse.com: Несправне взуття, одяг і спорядження можна повернути, якщо вони були придбані менше двох років тому.

Після того, як ми отримаємо та обробимо ваше повернення, ми надішлемо вам електронний лист із підтвердженням і обробимо ваше відшкодування на ваш початковий спосіб оплати протягом 2 робочих днів. Подарункові картки Converse Зазвичай протягом 24 годин. Ви отримаєте електронний лист із новою подарунковою карткою.

Чи є гарантія на кросівки Converse? Стоїмо за кросівками. Якщо у ваших туфель Converse є недоліки в матеріалі чи виготовленні, ми хочемо виправити це. Скориставшись посиланням нижче, ви перейдете на нашу сторінку гарантії Converse, де ви можете надіслати претензію.

(800) 428-2667Converse / Служба підтримки клієнтів

Оцініть статтю