Яка бізнес-стратегія Pandora?

Створюйте інновації, орієнтовані на клієнта. Pandora бачить значний потенціал як для розвитку своєї найбільшої платформи, Moments, так і для запуску нових додаткових платформ навколо нашої основної пропозиції колекціонування та самовираження. Дизайни створюватимуться шляхом поєднання надійних споживчих ідей і сильного творчого вираження.

У 2021 році бренд запустив свій Стратегія Фенікс, створений для початку нового етапу зростання через чотири стовпи, які, як вважають, забезпечать стале та прибуткове зростання доходу: інвестиції в сприйняття бренду; використання розуміння споживачів для інформування дизайну продукту; персоналізація клієнтського досвіду; та інвестування в його…

Pandora управляє та управляє a вертикально інтегрована бізнес-модель від власного проектування та виробництва до глобального маркетингу та прямого збуту на більшості ринків. Продукція продається в більш ніж 70 країнах на шести континентах через понад 10 300 точок продажу, включаючи близько 900 концептуальних магазинів.

Преміальна доступність: Pandora позиціонує себе як доступний люксовий бренд. Їхня ціна встановлюється так, щоб відображати сприйняття високого класу, залишаючись доступною для широкого кола споживачів.

Pandora сильно залежить від своїх друкованих ЗМІ та реклами через дизайнерські журнали. Він також скористався допомогою етапів життя в Інтернеті, оскільки він відчув свій гігантський контроль над новою епохою.

БРЕНД. Підвищуйте популярність і охоплення нашого бренду. Pandora — це глобальний доступний бренд розкоші, який користується високим рівнем поінформованості споживачів, міцний капітал бренду, а також база лояльних клієнтів.

Оцініть статтю