Яка галактика більша за IC 1101?

Гігантська радіогалактика Алькіоней зараз є найбільшою відомою галактикою у Всесвіті. Перейти, IC 1101. Ви можете бути вражаюче великими, але у вас ніколи не було шансів проти найбільшої відомої галактики: Алкіонея.

Вона має дифузне ядро, яке є найбільшим відомим на сьогодні ядром будь-якої галактики, і містить надмасивну чорну діру, одну з найбільших виявлених. IC 1101 знаходиться на відстані 354,0 мегапарсека (1,15 мільярда світлових років) від Землі. Він був відкритий 19 червня 1790 року британським астрономом Вільямом Гершелем.

Алькіон приблизно в чотири рази ширший за IC 1101 і в 160 разів більше, ніж Чумацький Шлях. Алькіон — радіогалактика, розташована в сузір'ї Рисі. IC 1101 — еліптична галактика, розташована в сузір'ї Діви.

Станом на 2024 рік вона має другу за розміром радіоструктуру серед усіх ідентифікованих радіогалактик, з пелюстковими структурами, що охоплюють 5 мегапарсек (16 мільйонів світлових років) у поперечнику, описана її відкривачами в той час як «найбільша з відомих структур галактичного походження». Відтоді її замінила інша радіогалактика,…

Велика стіна Геркулеса-Корони Бореаліс Найбільша окрема сутність, яку вчені ідентифікували у Всесвіті, це суперскупчення галактик під назвою Велика стіна Геркулеса-Бореаліса. Вона настільки широка, що світлу потрібно приблизно 10 мільярдів років, щоб пройти через всю структуру. Для перспективи Всесвіту лише 13,8 мільярдів років.

Оцініть статтю