Яка логіка стоїть за логотипом Shell?

Логотип Shell Існує багато теорій про те, чому логотип змінився з мушлі мідії на гребінець. Одна з теорій стверджує, що це була ідея бізнесмена, який імпортував гас Shell до Індії. На гербі його родини було три гребінці.

Його засновник, Маркус Самуель, який займався транспортуванням нафти на Далекий Схід, знайшов мушлю як символ того, що містить скарб, чудову й унікальну перлину. Отже, цей своєрідний логотип передає це нафта (або гас чи нафта) така ж дорогоцінна, як перлина, збережена в раковині.

Добре розроблений логотип не може ефективно працювати окремо, і його недостатньо для розвитку вашого бренду та бізнесу. Ваш логотип має бути частиною більшої стратегії бренду, яка випливає з вашої загальної маркетингової стратегії, яка тісно пов’язана з вашими бізнес-цілями.

Supacell — оригінальне творіння; він не заснований на якомусь конкретному коміксі. Подібно до «Незламного» М. Найта Ш’ямалана чи «Супер» Джеймса Ганна, він дотримується традицій коміксів про супергероїв, але насправді не є їх адаптацією. Репман створив серіал з нуля і написав усі шість епізодів.

Shell plc є a британець багатонаціональна нафтогазова компанія зі штаб-квартирою в Лондоні, Англія. «Шелл» є публічною акціонерною компанією з основним лістингом на Лондонській фондовій біржі (LSE) і вторинними лістингами на Euronext Amsterdam та Нью-Йоркській фондовій біржах.

Деякі люди вважають, що тверда текстура мушлі робить розум сильнішим. Ось чому черепашки стоять стійке та рішуче мислення. Це також символізує захист від злих духів. Подібним чином інші вважають, що раковини є мостом між фізичним і надприродним царством.

Оцініть статтю