Hilton, вартістю бренду 11 доларів США. 6 мільярдів, дев'ятий рік поспіль зберігає позицію найдорожчого готельного бренду в світі. Незважаючи на незначне падіння (на 2%) вартості бренду, Hilton залишається одним із двох готельних брендів, представлених у рейтингу Brand Finance Global 500 2024.
Хілтон – Хілтон Brand Finance продовжує визнавати себе найдорожчим готельним брендом у світі, очолюючи рейтинг Hotels 50 із вартістю бренду в 11,6 мільярда доларів. Готельні бренди Hilton домінували в рейтингу Hotels 50, зокрема: Hilton Hotels & Resorts (№ 1)');})();(function(){window.jsl.dh('hWC4ZricNqOZ5OMPwN2bqAk__36','
Marriott International Marriott International у 2023 році отримала більше доходу від продажів, ніж будь-яка інша готельна група в усьому світі. Того ж року компанія налічувала понад 1,5 мільйона номерів у всьому світі.');})();(function(){window.jsl.dh('hWC4ZricNqOZ5OMPwN2bqAk__41', '
Marriott є найбільшою готельною компанією у світі за кількістю номерів, у своєму портфоліо налічує 1,5 мільйона номерів. Розташована в Бетесді, штат Меріленд, компанія управляє понад 8500 нерухомістю та 31 брендом у 138 країнах. У 2022 році її річний дохід склав 20,77 мільярда доларів США, що на 50% більше, ніж у 2021 році.
Топ-10 найкращих брендів розкішних готелів у світі
- ПАРК ХАЯТ.
- ST REGIS.
- МАНДАРИНИ СХІДНІ.
- ШІСТЬ ЧУТТІВ.
- БЕЛЬМОНД.
- ПАЛІСАНДР.
- ONE&ONLY.
- ЧОТИРИ ПОРИ РОКУ.
Чистий прибуток Hilton у другому кварталі 2023 року склав 413 мільйонів доларів, а Hyatt – 68 мільйонів доларів.. Примітно, що Marriott лідирує в цій категорії з чистим доходом у 726 мільйонів доларів за той же період.