Яка перша компанія колл-центру на Філіппінах?

1992: Аутсорсинг почався на Філіппінах, коли Френк Хольц заснував перший у країні контакт-центр, Глобальний ресурсний центр Accenture. Перші кілька контакт-центрів надавали базові послуги, такі як відповідь на електронну пошту та керування послугами. 11 березня 2022 р

У 1992 році був відкритий перший контакт-центр на Філіппінах побудований Френком Хольцом. Бачачи потенціал галузі, Конгрес країни вирішив прийняти Закон про спеціальні економічні зони в 1995 році.

Індустрія аутсорсингу бізнес-процесів на Філіппінах почалася в 1992 році. Accenture уклала перший контракт на аутсорсинг у країні. Однак це було Сайкс, який заснував першу багатонаціональну компанію BPO у 1997 році. Згодом у 1999 році eTelecare Global Solutions створила перший кол-центр у країні.

Телефонно-телеграфна компанія Філіппінських островів Телефонно-телеграфна компанія Філіппінських островів є американською власністю, яка розпочала роботу в 1905 році в сучасному метро Маніла. У 1928 році об’єдналася з компаніями Cebu, Panay і Negros Telephone and Telegraph, щоб утворити Філіппінську міжміську телефонну компанію (PLDT).');})();(function(){window.jsl.dh('lL61Zo_pCKnIp84P69Gm4Qk__50', '

Sitel. Sitel, одна з провідних компаній колл-центрів на Філіппінах, пропонує різноманітні продукти та рішення для взаємодії з клієнтами, починаючи від IVR і чат-ботів і закінчуючи безпекою, щоб забезпечити своїм клієнтам найкращий досвід, коли справа доходить до взаємодії з клієнтом або клієнтом. .

Президент Беніньо Акіно, колишній президент Філіппін, привітав Мануель Роксас II як «батько галузі аутсорсингу бізнес-процесів на Філіппінах».

Оцініть статтю