Яка реклама Суперкубка була найбільш суперечливою за всі часи?

Більше відео на YouTube Спробуйте переглянути це відео на www.youtube.com або ввімкніть JavaScript, якщо він вимкнений у вашому браузері. General Motors була предметом суперечок у 2007 році, коли була представлена ​​реклама Super Bowl лінійний робот, який кидається з мосту після того, як його звільнив виробник автомобіля за невиконання своєї роботи.11 лютого 2024 р

Nipplegate (2004) І Джексон, і Тімберлейк принесли вибачення за «несправність гардеробу», а на CBS, мережу, яка транслювала Суперкубок того року, було стягнуто штраф у розмірі 550 000 доларів (приблизно 1 245 939 доларів США) за цей інцидент.

Coca-Cola "Hey Kid, Catch!" (1980) Гравець Pittsburgh Steelers "Mean" Джо Грін трохи пом'якшився в рекламі Coca-Cola, яка транслювалася під час Super Bowl XIV у 1980 році. Відома реклама починається, коли Грін шкутильгає з поля до роздягальні, щойно отримавши травму під час гри.

Шоу перерви Super Bowl XXXVIII, яке транслювалося в прямому ефірі 1 лютого 2004 року з Х'юстона, штат Техас, на телевізійній мережі CBS, примітно тим, що Джастін Тімберлейк показав праву грудь і сосок Джанет Джексон, прикрашений щитком для соска..

Найгірше: Американські цінності 2024 Ця реклама була з супер PAC Роберта Ф. Кеннеді-молодшого, яка транслювала 30-секундну рекламу про президентську кампанію незалежного кандидата.

Від рекламного ролика про самогубство роботів до рекламного ролика про криптовалюту – це одні з найбільш суперечливих реклам Суперкубку всіх часів.

  • Рекламний ролик Nationwide “Boy”. …
  • Рекламний ролик Карла-молодшого «Повністю натуральний». …
  • Рекламний ролик General Motors «Робот-самогубець». …
  • Рекламний ролик Snickers “Kiss”. …
  • Рекламний ролик Groupon «Тибет».
Оцініть статтю