Яка різниця між 314 A і B?

Розділ 314(a) передбачає обов’язковий обмін інформацією між фінансовими установами (ФУ) та правоохоронними органами за запитами, надісланими FinCEN. Розділ 314(b) розширює захист обміну інформацією для фінансових організацій, які вирішують добровільно поділитися важливою інформацією BSA.

Програма 314(a) вимагає від певних фінансових установ, отримавши запит на інформацію від FinCEN, шукати в їхніх записах і визначати, чи є у них відповідна інформація щодо конкретного предмета розслідування.

Типи підозрілої діяльності, про які повідомляється в SAR Більшість SAR, що повідомляють про використання програми 314(b) в описі, вказують відмивання грошей як категорію підозрілої діяльності, з «підозрою щодо джерела коштів» як підкатегорією, яка найчастіше вказується1.

Розділ 314(b) Закону США про патріоти надає фінансовим установам можливість обмінюватися інформацією одна з одною в рамках безпечної гавані, яка забезпечує захист від відповідальності, щоб краще ідентифікувати та повідомляти про діяльність, яка може включати відмивання грошей або терористичну діяльність.

Список SDN не збігається зі списком 314a, наданим FinCEN. Веб-сайт OFAC http://www.treas.gov/offices/enforcement/ofac/ містить корисну інформацію про правила OFAC.

Розділ 314(a) передбачає обов’язковий обмін інформацією між фінансовими установами (ФУ) та правоохоронними органами за запитами, надісланими FinCEN. Розділ 314(b) розширює захист обміну інформацією для фінансових організацій, які вирішують добровільно поділитися важливою інформацією BSA.

Оцініть статтю