Яка різниця між електромагнітом стартера та реле?

Різниця між реле і соленоїдом полягає в тому останній використовується для виклику дії, а не для передачі струму. Соленоїд має два дроти: живлення і заземлення. Це електромагніт (як у втягуючій частині реле), але зазвичай він з’єднується з механічним пристроєм, таким як стрижень або важіль. 21 грудня 2020 р.

Одним із перших і найпоширеніших симптомів є просто стартер не реагує на поворот ключа – жодного звуку чи крутіння двигуна. Іноді повторна спроба запалювання може дати результат, але це не гарантовано. Зазвичай це означає, що електромагніт несправний.

Соленоїд – це електромагнітний привід. Електричний струм приводить в рух привод. Реле — це соленоїд, у якому привід приводить в дію включений електричний вимикач. Електричний струм переміщує привід, який замикає або розмикає перемикач.

Двигун стартера потребує значного струму, а вимикач запалювання неможливо контролювати. Якщо немає реле, воно згорить. Якщо пускове реле вийшло з ладу, автомобіль може не завестися.

Реле соленоїдного типу реле миттєвого дії, час роботи якого значно менший. Коли струм у соленоїді перетинає значення спрацьовування, соленоїд притягує залізний плунжер, який рухається, щоб закрити контакти реле.

Найчастіше справжнє реле стартера — це маленький чорний кубик, під’єднаний до блоку електричних запобіжників/реле в моторному відсіку, тоді як соленоїд стартера (у більшості випадків) приєднаний безпосередньо до стартера на двигуні (хоча іноді він розташований в іншому місці). в моторному відсіку).

Оцініть статтю