Яка різниця між кінцем життя та кінцем підтримки?

Кінець терміну служби (EOL): це дата, після якої продукт більше не продаватиметься чи оновлюватиметься. Однак він все одно може отримати певну підтримку, наприклад виправлення безпеки. Завершення підтримки (EOS): ця дата означає повне припинення всіх служб підтримки для продукту.

EoS або припинення підтримки означає, що виробник припинить надавати технічну підтримку та оновлення, але продукт може працювати. EoS часто передує EoL у життєвому циклі продукту. Знайти дати EoL можна на: веб-сайті виробника: багато виробників публікують графіки EoL та EoS для своїх продуктів.

Кінець підтримки є стадія, коли продукт, будь то програмне або апаратне забезпечення, перестає отримувати оновлення та технічну допомогу від свого творця. Це означає, що більше немає оновлень, обслуговування, виправлення помилок або технічної підтримки від виробника чи розробника.

Під час фази EOL виробник все ще може пропонувати варіанти обслуговування, але за високою ціною. Кінець терміну служби (EOSL) або кінець підтримки — це коли виробник припиняє продаж обладнання та в більшості випадків більше не надає послуги з технічного обслуговування чи оновлення після певної дати.

Кінець терміну служби (EOL) або кінець продажу (EOS) Ви все ще зможете придбати продукт на вторинному ринку, як новий, так і вживаний, але виробник оригінального обладнання (OEM) більше не вироблятиме це обладнання після зазначеної дати.

Кінець терміну служби (EOL): це дата, після якої продукт більше не продаватиметься чи оновлюватиметься. Однак він все одно може отримати певну підтримку, наприклад виправлення безпеки. Завершення підтримки (EOS): ця дата означає повне припинення всіх служб підтримки для продукту.

Оцініть статтю