З 330 Shorts розробили розтягнутий 360 (також позначений як «SD3-60»), який вміщує 36-39 пасажирів. Він має високий ступінь спільності з 330. Найбільш помітною відмінністю є одинарний хвіст 360. Фюзеляж став довшим, щоб дозволити два додаткові ряди сидінь, а розмах крил збільшився.
Незважаючи на те, що виробництво Short 360 припинилося в 1991 році, значна кількість літаків залишалася в експлуатації по всьому світу після цього. Однак короткий 360 впав у немилість авіакомпаній і був замінений на більш сучасні турбогвинтові літаки. В результаті є дуже мало коротких 360, які все ще працюють сьогодні.
Регіональний авіалайнер / службовий літак
швидкість | 352 км/год | 190 вузлів 219 миль/год |
---|---|---|
Стеля обслуговування | 3,505 м | 11 500 футів |
Діапазон | 1,695 км | 915 нм 1,053 миль. |
36- Короткий 360 є 36-місцевий похідний від 30–33-сидіння Short 330. У конфігурації високої щільності можна було перевозити 39 пасажирів.
21,58 м. Short 360 — це літак 21,58м довжини та 7,27 м висоти з двома турбогвинтовими двигунами Pratt & Whitney Canada PT6A-67R, які працюють на крейсерській швидкості 400 км/год із загальною дальністю польоту 1055 км і максимальною дальністю 3505 м.
Shorts 330 і 360 — це двомоторні регіональні авіалайнери з негерметичною пасажирською кабіною. 330 місць вміщує до 30 пасажирів, розтягнутий 360 пропонує місце для 36 пасажирів. Shorts 330 (початкова назва «SD3-30») були розроблені та виготовлені компанією Short Brothers & Harland у Белфасті, Північна Ірландія.