Що робить мерчендайзер? Мерчендайзер гарантує, що полиці роздрібного магазину укомплектовані продуктами, і відповідно демонструє їх для клієнтів. Вони також відстежують рівень запасів, повідомляють керівництву про будь-які проблеми чи нестачу та очищають непотрібні товари від грубих порушень пристойності в магазині.
Мерчандайзингова діяльність включає пошук клієнтів, продаж їм, отримання інформації про їхні потреби, позиціонування вашого бренду, спілкування з ними та надання того, що вони просили. Мерчандайзинг – це процес, за допомогою якого компанія продає свою продукцію клієнтам.
Мерчандайзинг включає визначення кількості, встановлення цін на товари, створення дизайну вітрин, розробка маркетингових стратегій і встановлення знижок або купонів. У більш широкому сенсі мерчандайзинг може стосуватися самих роздрібних продажів: надання товарів кінцевим споживачам.
спілкування. Комунікація є ключовою навичкою, яку необхідно розвивати як роздрібному мерчендайзеру, оскільки вона може допомогти їм передавати важливу інформацію колегам, навчати та розвивати навички торгових партнерів і спілкуватися з клієнтами щодо інтересів і проблем щодо продукту.
Дотримуйтеся цих правил роздрібної торгівлі, щоб схилити терези на свою користь.
- Подумайте про шлях клієнта. …
- Підтримайте розповідь про свій продукт. …
- Зрозумійте, чому клієнти НЕ КУПУЮТЬ. …
- Захищайте преміальний простір на полицях. …
- Досліджуйте тенденції роздрібної торгівлі. …
- Уникайте відсутності на складі. …
- Підтримуйте відносини з роздрібними продавцями.